2015. szeptember 19., szombat

Prológus

Sziasztok!
Előzetesben még annyit szeretnék mondani, hogy ketten írjuk a blogot. Én írom Niall szemszögét Gina a társam meg Zaynét.  Reméljük tetszeni fog. Jó szórakozást kívánunk. A prológus  író szemszögből van.

 Gina és Dóra.

A két fiatal egymás mellett kelt  fel. Lágy csókkal köszöntötték egymást,  mint minden reggel. A telefonjaik egyszerre csörrentek meg.  Egymásra mosolyogtak  majd a szőke fiú kiment a szobából  és ott vette fel a saját mobilját. 
- Mond! – szólt erélyesen a telefonba.
- Hát így beszélsz a drága jó főnököddel?  
- Mit akarsz Louis?
- Chh te sem a tiszteletadásról vagy híres.
- Ma szabad napom van,  tegnap mindent leszállítottam,  elintéztem szóval igazán békén hagyhatnál.
- Hajj végre végig mondhatom a mondatot?
- Mondjad. – lökte oda flegmán a főnökének.
- Gyere be,  valamit meg kell beszélnünk.
- Dehogy megyek.- háborodott fel.
- A saját lábadon jössz vagy küldök érted valakit de abba nem lesz köszönet.
- Oké bemegyek, de ajánlom, hogy gyors legyél.
- Niall tudtommal még nem cseréltünk szerepet,  te nekem nem parancsolhatsz.
- Persze,  persze főnök.
- Niall most gyere be, nem késlekedhetsz!  
- Szopj faszt. – mondta  telefonba majd letette a készüléket.
Visszament a szobába és ránézett a szerelmére aki az ágyon feküdt. Felmászott hozzá és egy lassú érzelmes csókban részesítette. 
- Sajnálom kicsim, de be kell mennem.
- Semmi gond nekem is,  Harry nagyon akar valamit.
- Louis is. Mért érzem azt, hogy ebből még baj lesz?
- Én is érzem.
Elmentek zuhanyozni természetesen együtt nehogy pazarolják a vizet.  Felöltöztek majd kiléptek az ajtón. Zayn egyből beszállt a fekete terepjárójába. Niall a letekert ablakhoz hajolt.
- Nem felejtettél el valamit?
- Én? Nem hiszem. – rázta meg a fejét a fekete hajú isten, de tökéletesen tudta mire gondol az ő élete szerelme.
- Ha nem hát nem.
- Várj. – kapta el Niall felsőjének a szélét. – Eszembe jutott.
- Most viszont én felejtettem el. A csuda vigye el!
- Szöszi tudtommal sietünk.
- Louis tud várni. – nevetett fel a szőkeség.
- Egyszer ki fogod húzni nála a gyufát.
- Inkább minthogy benyaljak a főnökömnek mint te.
- Én nem nyaltam be Harrynek.
- Áá nem dehogy,  több nyál van az ő seggébe,  mint az enyémbe pedig engem minden este kinyalsz.
- Most kell a csók vagy sem?
- Kell!
- Akkor mi lesz?
Niall behajolt az ablakon és olyan szenvedéllyel csókolta meg  a párját, hogy annak rögtön merevedése lett.
- Szeretlek Szöszi.
- Én is téged. – váltak el egymástól majd Niall is beült a kocsijába.
Egy darabig egymás mögött haladt a két kocsi majd Niall lefordult egy utcába , Zayn meg tovább tartott egyenesen. A régi gyár épülethez érve a szőke szépfiú leállította  a motort. Nagyot sóhajtva indult meg a főhadiszállásra.  Többen köszöntek neki a folyóson hisz mindenki ismerte őt,  már több éve a csoport tagja.  Belökte a nagy vas ajtót Louis irodájába lépve. Lehuppant a fotelba és feltette a lábát a főnöke íróasztalára. Kíváncsian nézett Louis szemébe.
- Nem engedsz meg túl sokat magadnak? – kérdezte rosszallóan Louis.
- Nem hiszem.
- Hajj nevelhetetlen vagy.
- Fogd be Louis csak pár évvel vagy idősebb nálam.
- Nem csak az hanem a főnököd vagyok ha szeretném már rég alulról szagolnád az ibolyákat.
- Engem soha nem öletnél meg.
- Téged lehet nem, de mást  igen.
- Mi?
- Ezért hívtalak be. Új feladatott kapsz … meg kell ölnöd Zayn Malikot.
A  szőkeség lába egyből a talajon landolt. Megrökönyödve nézett az őt vizslató kék szempárba. E közben Zayn is oda ért  a keresetét biztosító helyre.  Szépen bekopogott a fa ajtón ahonnan a főnöke lágy hangja hallatszódott ki.  
- Hali Zayn. Foglalj helyet.- mutatott egy székre az asztala előtt. 
- Szia Harry.  Mér hívtál be?
- Lenne egy feladatom számodra.
- Mi lenne az?
- Meg kell ölnöd valakit.
- De kit?
- Niall Horant.
- Ni-allt?  - dadogott.
- Igen őt? Ismered? - méregette a főnöke.
Zayn csak ült a kanapén maga él bámulva semmit sem értve és imádkozott azért, hogy ez csak egy rossz álom legyen.  
- Azt hiszem nem. 

5 megjegyzés:

  1. Eszméletlen! Ez valami baromi izgalmaS! Annyira felcsigáztátok a kiváncsiságom, hogy bele fogok halni a várakozásba! :( :( :( :'(
    Nagyon imádom! <3
    hamar kövit, kérleeek! :'( <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bogi!! Ha már a prológust izgalmasnak találtad akkor az elkövetkező részeket? Örülök, hogy tetszett a következő rész Ginától függ. ;)
      Imádunk <3

      Törlés
  2. Uristen *-* Imadtam.ez valami PERF.
    ESZMELETLEN LETT :)

    VálaszTörlés
  3. Uristen *-* Imadtam.ez valami PERF.
    ESZMELETLEN LETT :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uu köszönjük holnap hozzom az új részt remélem az is tetszeni fog, még csak most fog beindulni a sztori :) Nagyon örülünk a visszajelzésnek <3

      Törlés