2015. október 19., hétfő

18+

Sziasztok! Ez nem rész csak egy kis +18 történet, hogy ne maradjatok szex nélkül addig míg a blogba el nem jutunk odáig. A történetet Gina írta csak rám lett bízva, hogy feltegyem. 
Puszi: Dóri


Életem talán egyik legveszélyesebb napján vagyok túl életem szerelmével. Este kimerülten, fáradtan, de annál nagyobb szex vággyal léptünk be a kis garzonunkba. Amint a lábunk az épületen belül volt úgy estünk egymásnak, mintha már ezer éve nem elégítettük volna ki a másikat. Niall megbotlott a szőnyegben és elesett  magával rántva engem is.
   -Hm..... Szöszke tudod még itt nem is dugtalak meg... Na mit szólsz? Itt az előszobában a kedvenc szőnyegeden? - húzogattam a szemöldökömet. Bár lehet, hogy úgy tűnt, viccelek pedig halál komolyan gondoltam. 
  -Nem érdekel hol fektetsz meg csak csináld! Felőlem a tetőn is magadévá tehetsz! - jelentette ki a vágytól reszelőssé vált hangjával.
   - Tervbe vesszük tervbe! Mondjuk legalább a szomszédoknak is csinálunk egy kis ingyen műsort. - markoltam rá férfiasságára a nadrágon keresztül.
   – Lehet nem élveznék annyira mint én. 
   -Dugj......meeeeg......- nyöszörgött elhaló hangon. Nekem se kellett több, úgy szakadt el a cérna még időm se volt ráeszmélni mit is csinálok. Vadul tapadtam ajkaira. A nyelve azonnal bejutást kért amit kivételesen nem engedtem meg. Válaszul egy elégtelen morgást kaptam.
   -Nincs nyelves csók. -nyaltam a fülébe, ami már megszokott rángással reagált. Ismét ajkait vettem célba, s kezemmel még mindig kőkemény farkát dörzsöltem. Úgy gondoltam elég a közjátékból és itt az ideje bekeményítenem. 
  - Vedd le rólam azt a kurva nadrágot különben nem állok jót magamért.
   - Szeretem mikor ilyen harcias vagy,  még jobban beindít. -kacsintottam, bár tuti, észre se vette hála a sötét helyiségnek. Niall a segítségemmel letornázta magáról a nadrágot majd anyagon keresztül kezdtem kényeztetni.
   - Vegyél a szádba! -nyögött a fülembe mire megborzongtam. Hihetetlen mit tud kiváltani belőlem. Beleakasztottam a mutatóujjam a boxere szélébe, s egy laza mozdulattal lerántottam róla majd eldobtam. Megnyaltam farka hegyét, kicsit összecsíptem és a kívánt hatás nem maradt el. Olyan mélyről jövő nyögés hagyta el a száját, hogy még szerintem a szomszéd pedofil is hallotta. Végignyaltam teljes hosszán, fogaimmal megkaristoltam a vékony bőrt a farkán majd befogadtam a számba. Niall keze a hajamba siklott erősen meghúzva azt így mélyebbre engedettem. Kezeimmel a heréjét masszíroztam néha erősebb nyomást gyakorolva rá.  Alattam a Szőke herceg öblöseket nyögött. Kiengedtem ajkaim közül és lenyaltam a makkjából kicsorduló elő nedvet.  -Zayn ezt most fejezd be, mert nem így akarok elélvezni! - morgott, türelmetlenséggel a hangjában. 
   – Nem tudsz várni? – néztem bele kék szemibe aminek a színe most nem is látszott, s ütemes csukló mozdulatokkal folytattam, kényeztetését.
   -Nem! Bazdmeg! -válaszán elmosolyodtam. 
   - Mindjárt baby. Úgy megduglak, hogy legalább 2 hétig nem fogsz tudni lábra állni! -jelentettem ki. Niall alattam hatalmasat nyögött az ígéretem hallatán. Elengedtem szivárgó férfiasságát, és az előszoba szekrénybe kezdtem turkálni óvszer után. 
  -Miért van ebben a szekrényben óvszer? -fürkészett a sötétben.. 
  -Tudod...rég tervezem, hogy itt is megfektesselek. - haraptam meg az orrát. 
  -Uh...akkor a tetőn is van gumi? - kuncogott. Ezt imádom benne a legjobban!Még szex közben is képes nevetni. – Megeshet! Benyúltam az ánuszához, hogy előkészítsem a terepet, de megállított. – Szerintem erre semmi szükség. – mosolygott rám vágytól elködösült szemmel. 
  – Te tudod. – bontottam ki az óvszert. Bepozícionáltam magam a lába közé és oda adtam a kezébe a gumit, hogy görgesse fel lüktető farkamra. Tompa végét beillesztettem a járatához. Nem hatoltam bele egyből, előtte még az ánuszát ingereltem farkam hegyével. Picit belenyomtam magam, majd mikor már úgy véltem, megszokta belehatoltam teljes hosszommal. Ránéztem Szöszke élvezettől eltorzult még így is csoda szép arcára. Magabiztosan elkezdtem mozogni benne. 
  - Gyorsabban! -adta ki a parancsot Mr. Durvánkúrj. Nem kellet kétszer mondani egyből gyorsabb tempóra kapcsoltam, kezemmel megkerestem a farkát és csukló mozdulatokkal küldtem egyre jobban az élvezet felé. Ni önkívületi állapotának hála mikor megakartam csókolni megharapta az állkapcsomat, amitől én olyan pontot érintettem, hogy éreztem nem sokáig bírja tovább.
   -O...o... ott. -nyöszörgött. A kéjvágyát még az is fokozta ami alapból izgatja a piszkos, trágár beszéd. 
  - Imádom az íreket. - nyalogattam mellbimbóját. -Imádom, mert olyan szenvedélyesek. -haraptam meg a köldökénél. -Olyan szókimondók vagytok....- húztam egy nyálcsíkot a köldökétől egyenesen a nyakáig.
   -Zayn....engedj elmenni..én....én...már nem bírom ezt.. - vonaglott alattam.
   -Ez az! Beszélj hozzám baby! Mondd el, mit érzel mikor szexelünk! -váltottam erőteljesebb tempóra.
   -Nee.....csináld kérlek...-tetszett ez a könyörgő hangsúly. -Beszélj! -morogtam kulcscsontjára, miután belemélyesztettem fogaimat. 
  –Beszélek...csak....hagyj elmenni.... -csuklott el a hangja, mivel olyan erőre kapcsolva fejtem, hogy szerintem már csillagokat látott.
   -Imádom.... ,hogy spontán vagy bármikor bárhol képes vagy szexelni, imádom a gyönyörű farkadat, amit ha tehetnék bármikor kényeztetném....amikor szexelünk olyan mintha, más ember lennék. Megváltoztat! - szakaszosan vette a levegőt  és többször is újra kellet kezdenie a nyögések miatt. Akkorát döftem rajta, hogy  nem  is kellett több neki a kezemre és a saját hasára elélvezett.  Nem sokkal utána én is társultam hozza a mennyországba. Kihúzódtam belőle és ledőltem mellé. A szuszogásunktól volt hangos az előszoba. Niall rám emelte gyönyörű, csillogó szemeit.
   – Zayn kibírsz még egy menetet? 
  – Ha azt már az ágyba csináljuk jöhet. – kacsintottam rá. Gyorsan felpattant bár láttam a fájdalma az arcán és rohanni kezdett a hálónk felé. 

1 megjegyzés: